תקנון האתר והסרת אחריות | מומחים בנדל"ן - באר שבע והדרום | Dirot7wix@gmail.com  

Please reload

סודות הפרסום להשכרה - חלק ראשון

 

 

שלום לכולם,

 

מדי שנה, בחודשי הקיץ פונים אלינו לקוחות רבים אשר מתקשים למצוא שוכרים לדירות שלהם ולא יודעים כל כך מאיפה להתחיל. אחרי למעלה מ – 15 שנה של השכרת דירות החלטנו לשתף חלק מהסודות העדכניים ביותר של השלב הראשון והקריטי ביותר של השכרת הדירה – הפרסום.

סדרת המאמרים "סודות הפרסום להשכרה" כוללת 3 מאמרים.

 

מאמר ראשון: לקראת הפרסום – המאמר סוקר ומסביר 4 פעולות הכרחיות שיש לבצע עוד בטרם מתחילים לפרסם.

 

מאמר שני: ערוצי הפרסום – המאמר עוסק באיתור ערוצי הפרסום הרלוונטיים ביותר לקהל היעד של הדירה.

 

מאמר שלישי: אופן הפרסום – המאמר מסביר ומפרט כללים טכניים של עשה ואל תעשה בניסוח כותרת ומבנה המודעה.

 

אז תיהנו ושתהיה לכולם עונת השכרות קלה ומהירה.

 

מאמר 1 בסדרה "סודות הפרסום להשכרה" – לקראת הפרסום.

 

פרסום דירה להשכרה זה הליך פשוט לכאורה אבל רק לכאורה.

לא סתם קוראים להליך "פרסום מודעה" כי מדובר בפרסום לכל דבר, ובפרסום כמו בפרסום צריך להדגיש את היתרונות, לייצר חוויה, לעורר רגש ובסופו של דבר למכור מוצר או לפחות "לבשל" למכירה … או השכרה במקרה הנ"ל.

 

לפני שנכנסים בכלל לשיקולים של איפה ואיך לפרסם יש לבצע מספר פעולות הכנה לקראת הפרסום, פעולות אלו הן קריטיות להצלחת הפרסום עצמו:

 

1. הגדירו את קהל היעד שלכם: אם תצעקו "כולם" ברחוב סביר להניח שאף אחד לא יסתובב, אבל אם תצעקו "גברת" יהיו כמה שיסתובבו כי הייתם רלוונטיים עבורן. הגדירו אילו דיירים אתם מחפשים: זוג? שותפים? סטודנטים? משפחה? סטודנטים בעלי יכולת כלכלית?

 

2. צלמו תמונות טובות של הדירה: נכון היום זה כבר ברור וידוע לכולם שחייבים לצרף תמונות לכל מודעה ושכדאי מאוד שהן יהיו מחמיאות. אז למה עדין לוחות הדירות וקבוצות הפייסבוק מלאים בתמונות כל כך לא מחמיאות ובאיכות ירודה??? לא ברור...

בכל אופן אל תשגו לחשוב שלסטודנטים לא ממש אכפת מהתמונה ושהם יתקשרו על סמך הנתונים היבשים של המודעה. ממחקרים עולה כי מודעה עם תמונות סבירות תגרור פי – 3 יותר טלפונים ממודעה ללא תמונות בכלל וכי מודעה עם תמונות טובות וברורות תגרור פי – 2 יותר טלפונים ממודעה עם תמונות סבירות. אז חבל לפספס כדאי להשקיע את מלוא המאמצים כדי להוציא את הדירה במיטבה בסדרה של תמונות.

 

3. הכינו את הדירה לביקורים: בעלי דירות רבים סבורים שלשוכרים פוטנציאלים בכלל ולסטודנטים בפרט יש "דמיון" ולכן השיקול אם לשכור את הדירה לא יהיה מושפע מגורמים משתנים כמו לכלוך ובלאגן. זוהי טעות נפוצה, כולנו בני אדם וככאלו אנו מושפעים בעיקר מתחושות ואם אנחנו נכנסים לדירה ויש לנו תחושה לא נעימה כיוון שהיא מבולגנת ולא נקייה כמובן שזה ישפיע במודע או שלא במודע על ההחלטה שלנו האם נרצה לגור באותה דירה. לכן בין אם הדירה שברשותכם עומדת ריקה ובין אם יש בה דיירים, לפני שאתם בכלל מפרסמים אותה להשכרה ומתחילים להציג אותה אנו ממליצים בחום לדאוג לכך שהיא תהיה נקייה ומסודרת.

 

יהיו ערוכים וזמינים לטלפונים ולהצגת הדירה. עוד גורם שכדאי לקחת בחשבון לקראת פרסום הדירה להשכרה הוא שלפעמים הפרסום עלול באמת לעבוד ולעבוד טוב אפילו. כלומר יתכן ואתם עומדים לקבל עשרות טלפונים בשבוע משוכרים פוטנציאליים שחלקם ירצו גם להגיע ולהתרשם מהדירה. הסטודנטים בבאר שבע רגילים לתאם ביקורים בדירות מעכשיו לעכשיו או למחרת לכל המאוחר ומי שלא מתיישר לפי זה ונערך בהתאם עשוי לפספס שוכרים פוטנציאליים רבים. לכן אם אתם לא מתכוונים להציג את הדירה בעצמכם אז חשוב שיהיה לכם סידור טוב של מישהו זמין ונגיש שמציג את הדירה עבורכם. זה יכול להיות חבר שגר בקרבת הדירה, שכן, דייר שגר שם בינתיים או מתווך. לאחרונה אפילו קם בבאר שבע מיזם חדשני בשם קיפרס שכל מטרתו היא "הצגת דירות להשכרה לפי קריאה", מומלץ בחום. אז איך בדיוק זה עובד? וכמה זה עולה? תוכלו למצוא את כל המידע באתר keypers.co.il.

 

עד כאן בנושא ההכנות שיש לעשות לפני שבכלל מעלים מודעת פרסום אחת לאוויר. במאמר הבא בסדרה נעסוק בערוצי הפרסום, אז בהצלחה בהכנות בינתיים.

Please reload